Being 25


Assalamualaikum..

Great, i'm officially 25 years..urghh..it sounds a bit old..haha..n i'm having some olderness symptoms s well..which, i forgot my own birthday!hahaha..

Thanx to eky for wishing me birthday early in the morning..hhaha..u r d one remind me bout my birthday..actually, i'm a bit busy on last wed (31st march) due to my 'pembantu pra' went for a course at hotel seri msia..so, ape lg..kelam kabut la i..nak kena dtg awal prepare breakfast drinks for my brilliant aulad.sbb tuh la terlupa birthday sendiri..

Dalam kesibukan itu jugak..i only use my free birthday calls from maxis to call paah..bukan apa, pukul 11 lebey br teringat that i havent use that free calls yet..tgk pny tgk, kengkawan rmi nombor celcom..nak kol my sis pun, takot die dah tido..so, paah la tmpt bercerita di akhir waktu..thanx dear!

Hmm..being 25 is a bit scary for me to stand this usual question ; "Bila lagi?" haha..bila lg apa? bila lg nak futher study?bila lagi nak menimang anak sedara?huh..mimpila org nak tny camtu..hehe..sabar ajela dgn soklan cliche 'bila lg' tuh,kan..hehe

Azam birthday tahun ni: Nak jadi cekgu prasekolah yang terbahek punya..!!nak mendidik my 1st brilliant aulad dgn sebaiknya..be a gud muslimah/daughter/sister/aunt/etc..he..faito oh!

It's getting late, i'm writing/typing this at 12 a.m, 2nd april 2010..it's been a long time that i havent write a longg entry in this blog..dh lm xmengadap my personal blog sbb mengadap brilliant aulad aje kejenye..so, tido lmbt pun lmbtla,asalkan blog ini kurang sket bersawang..hehe..even xramai pon peminat blog ni,dh xrmi nak tgglkan komen dan jejak di sini akhir2 ini..

Therefore, s i'm getting older i would like to thank my family ; my parents, kakak, abg,k.fatin, k.na, ajik, nerr,mak2 sedara for wishing me birthday n for helping me build my own self, (ish2 sedeyla plak), my dear friends, primary/secondary schools, matrix, IPG,cikgu2,etc thanx for always be there for me when i need u.Trillion Thanx for all your wishes n prayers..May God Bless all of us..

p/s : i'm getting a new car!tp belum smpi lg..hehe

Comments

shark said…
AIN!!!EPPY BESDAY EKS!!!!!
tlambat sudah...heheheh...
FarhahNur said…
Kak ain sure jd yang terbaik punyerrrrr lah!(ikut slang dafi tau)hehe.Ha, jgn bia blog ada spider web lg tau, spiderman takpe..hihi!
Oh,tq for calling bebeh!
ainko said…
shark : huh, smpi ati ko lupe..aku nantikan adiah ye..

paah: hihihi..tula, spiderman xnak dtg melawat lak..u r welcome dear..

Popular Posts