~_~Finding A Husband in 7 Days? ~_~

Assalamualaikum..

Sejak habis sahaja praktikum, saya tidak aktif meluahkan cerita dalam Mata Hari ni..hari ni baru saja mula kelas semula dengan hanya 2 paper bagi sem ni..

Hmm..Mesti terkejut kan baca tajuk entri saya kali ni? "Mencari Suami dalam masa 7 Hari?" Apakah disebaliknya..?MyEm0.Com

Hehe..Bermula kisah suatu hari, kawan2 saya mencari tarikh untuk berkahwin..tarikh yang nombornya sama..10/10/2010, 11/11/2011..kalau tak silap, odet memilih 10 Oktober 2010, Husna pula 11 Nov 2011..dan yinhan plak 13/3/2013(if i not mistaken)..so, inilah mereka yg sudah pon berpunya and punya angan2 untuk berkahwin pada tarikh yang serupa itu..heh, macamlah tarikh tu hari cuti..buatnya hari keje?hehehe..

Selepas selesai mereka memilih tarikh masing-masing, mereka pon sesuka hati giving a date for me to get married..so they come out with the closest date..09/09/2009 is Ain's wedding day!aiyoo..suke ati je nak kawenkan aku ye..

Hari ini sudah 02/09/09..means 7 days to go to my "wedding"..therefore, marilah bersama-sama saya ~Finding A Husband in 7 Days..~kekekeke..btw, 09/09/09 is on wednesday..MyEm0.Com

*Semua ini adalah rekaan rakan-rakanku semata-mata.Tiada kena mengena sama ada yang masih hidup atau pon yang telah meninggal dunia

Comments

SNHazlina said…
Ain..lina menunggu tarikh itu..heheh...
ainko said…
haha..men2 je tuh lina..tp tunggula tarikh keramat tuh yer..hihi
shyna said…
09.09.09 kak Ain mmg akan dikahwinkan...dgn...org yg muka tak cina tp nama cina..ngeh3...
umm..rodet punya tarikh lg awai dr yg dijangkakan..
usna punya tarikh...klu bole nak cepat dr yg tue..haha..gatai...
yinhan punya tarikh amat sesuai..jgn postpone lg moi...
ehh..i ade pilih tarikh tue ker?? i nk 14/2/2014..valentine day...hoho....mimpi jer...btw, ain, masa semakin suntuk.mari sama2 adakan audiction...laki yg bujang yg berminat sila daftarkan nama anda
ainko said…
shyna:uiks..siapakah yg bertuah itu?yinhan postpone to d year after that lak..ish3

alice: i rs u ckp tarikh tuh hr tuh..okla valentine day..orait!jom wat audition!u tlg sediakan borang penyertaan yer
odette said…
mari2 semua llk2 yg bujang di luar sane, dtglh bwk rombongan ke umah ain pd 9.9.09 ni yek...
F. Hanim M. said…
yin han..
ko bukan ke nak 11/12/13 ke...haha


odet, sabo..
haha
ainko said…
odet:amboih..ko ingat aku ni "For Sale" ke..hehe

anem:besela amoi tuh suke tuka2
Mustakim Ahmad said…
semua girls je yg komen... segan plak aku nk komen.. so, so far cmne.. dah ada calon ker??
ainko said…
mus: sejak bile ko jd penyegan ni?haha..lg 5 hr lg..
lavender_purple said…
haha..kalau la betol org yg dmksudkn usna tu..setuju!!!!
k.ain nk adiah ape utk wedding ni..
lg 5 hari ni..sempat ke??smlm p shopping kawen ek.
ainko said…
mardt: hm..nantikan keputusannya pd hari tersebut..klu korg semua dpt jemputan, dtglah..klu xdpt,xdelah tuh..hehe
FarhahNur said…
Kak ain..
time is runnin out.
tolong jgn amek paah walopun kak ain tepaksa tau!
i tak rela!
;P
eh, 11/12/13 pon i pilih jgk....hmm....dua2 tarikh ni amat bgs, cuma beza 2 bln jer...nnt i pilih tul2 la..hoho...
ainko said…
paah : euww..xsanggup i,u..

alice: heh, u better choose now..i nak pinda tarikh ni..kekeke
Sarah Shukor said…
Salam Ain.

Hehe. Sebenarnya saya dah baca dah entri awak yang ni. Saya subscribe blog awak di google reader saya tau ;) Sebenarnya saya pun ada sesuatu nak share pasal tarikh 090909 ni. Hari tu saya dah plan konon2nya nanti nak update entri dan link kan entri ni. Sebab lebih kurang. Huhu.

So apa lagi Ain. Walaupun tak kesampaian tarikh ni untuk dilangsungkan majlisnya (cewah!), cepat2 la mencari orangnya tu dan set tarikh baru. Heheh =p

Apa2pun, saya doakan kita semua dipermudahkan bertemu jodoh yang dijanjikan Allah tu insya Allah =)
ainko said…
sarah : wsalam..owh, yeke..thanx ye sarah..hm, susahle nak mencarinye skrang..tp,insyaAllah..jodoh xke mana,kan..xpela..sy tgg awk dulu..hehe
hilman said…
Salam......jgn rsau.....I'Allah 101010,111111,121212 masih ada....

kalau nak lg byk pilihan, 20092009,01022010,20102010,11022011 dan byk lg......pilih je yang mane....tp kne ada bakal suami bru blh pilih tarikh......hehehehhe

semoga berjaya dalam pencarian....
ainko said…
hilman: wsalam..insyaAllah

Popular Posts