say cheese..

hm..tibe2 rs macam nak cite psl family..adik beradik aku memang suke bergambar..senang cite,xrugila sape yg beli cam dlm family ktorg sbb mmg bergambar abes ktog neh..smpikan nek pening kadang2 bile tgk masing2 amek gamba sendiri..hehe
Mulakan dengan yang kuar paling awal dp perut mak..hehe..


This is the best pic of kakak i could ever find..gamba ni ms die nak g mengundi..mmg jelas dan nyata die nak vote 4 parti mane..hehe..wat to describe her eh..well,as a 'sulong' or 'embong' she's the one very the responsible..AZMADIANA...responsible to her adik2, mom n dad n even to our granny..besides, a very enthusiasm person..kadang2 over le sket..tp nak wat cane..ktorg layan jela..the best part is, kalakar!!mak long kalakar la..yela..dark knight cite batman tuh dikatenye cite hantu, cold storage dipanggilnye cold fresh..layan jela..so,die ni kire tempat aku slalu tny klu ade mslh berkaitan agama, n kdg2 die blh jd pakar kesihatan gak!he..the best thing is, very succesfull career woman..owning her own company rite now, even she dont hv her bussiness card yet!hehe..wishing u best of luck in ur bussiness,k kakak!!tq for everything..most important is..cant wait for our bro-in-law, miss diana!hehe


Seterusnya..my only abang..with his happy family..he's the only one married..MUHAMMAD AZIMUDDIN..has a lovely wife, kak fatin yg selalu je
mput ktorg ke rumah..most important, she's the one that has a lot of nice outfit n i like to borrow them!hehe..tq kak fatin.owh, balik semula kepada abang, a very soft-hearted brother, husband n dad..kaki download cite..die nila tmpt aku membincangkan hal2 berkaitan IT..psl laptopnye problems la..mcm2..kadang2 die xlarat nak layan adik2 die yg mcm2 hal..pastu,sporting..ye kott..yg paling penting..he's the ultrafather, kak fatin ultramother n afif ultraman..sume lagu ultraman dorg hapal...tq abang n kak fatin sbb slalu layan we all datang nyebok rumah korg, jemput i kat IPIS utk dtg rmh korg..n tq 4 giving us a cute nephew n niece!ahak


The third..the Hana..The Rajesh Khanna..hehe..yg ni kira superwoman gakl..hehe..well, wat special bout my sis yg sorang ni, very the expert dalam bidang fashion n make up..wah2..u should treat me a pair of new shoe,kak ana!die pengumpul kasut yg aku xtaw bape ratus kasut yg die ade..suke tempah kebaya tp xpakai(xpadan ker..hehe)..yg penting..mahir dlm bergosip di forum dlm internet..wah2..so,die ni tmpt aku bertanya dan meminta barangan yg cantek2 sket..purse ke..handbag ke..she's d one yg mmg pndi cr yg cantek..smpikan mak aku pon kdg2 mcm datin sbb ade beg vogue yg dibelikan oleh NORMADIHANA ni..bab make up,mmg aku xpandai beli,tp suke pau di pny..ngeh2.tq ye kak na..n one more thing,please buy me a nice handbag!hehe..

Yang seterusnya kuar dr perut mak adalah aku..hehe


Selepas aku, on Dec 5th 1989,lahirla adek lelaki ku, Ajiq..afif paggil die ayah chik..ayah chik..ala2 bunyi kechik,tp die xkecik..die la yg paling tinggi dalam keluarga..suke berlagak..boleh dikatakan bijak tp kdg2 mls sket+kdg2 terleka dgn GF nyer..dia sgt sygkan adik bongsunye..kire dorg berdua bes fwen la..bilik die pon dah jadi kaler pink sbb time die xde, adik aku duk c2..die lak tmpl gambar pemain bola yg aku xtaw sape..so,bilik tuh mcm krisis jantina sketla..hehe..skang mamt ni tgh blaja kat Uitm Machang,sgt jauh..mempunyai ketinggian yg melampau..mgkn sudah cecah 175cm atau lebey..adek aku ni kirenye mmg sorg yg sgt penyabar..kire kalau wat die marah tuh,mmg dah peringkat terukla tuh..ape lg yer..ha,die ni mmg sgt berbakat dlm sportla..mgkn ditambah lg die fizikal die yg tnggi tuh.smpi patah2 tlng bahu sbb men ragbi..laju berlari..skang aku xtawla msh laju lg atau x..yg aku xleh lupe,die pnah tertelan screwdriver kecik!hehe..anyway,best of luck bro!


The last one..Mak Su Nerr..Najdah@Nerr@adik@baby(sjje suke pggl die baby..hehe) adalah adik bongsu krotg..sgt manja bahkan sangat garang..sedang meniti usia remaja..die juga paling tinggi di kalangan kami adik beradik pmpn..ape yg dorg makan,aku pn xtaw..skang still blaja di skola teknik kuantan,nak msk form 5 dah..ngan die ni,aku kena ckp hati2,takot nati die marah..hehe jgn marah dikk..skang ni die tgh remaja la..dah nak masuk fasa feminin la..die pon dah makin cantekk..sentiasa berkepit ngan hp nye yg jauh lebih canggih dr aku pny hp mesej ngan bf le tuh ape yg bagusnye die ni,die pandai jg barang die..yg kat atas neh gambo die sorg kat cermin ye..die bukan kembar..wah2.

Inilah kami..dibelakang dr kiti kak ana, kak fatin,abang,kakak
Depan yg mude2 dr kiri aku, ajiq,afif n adek..auni xlahir lg..

Comments

Popular Posts