stadila..

stadila..
orang len sume dah beratus2 mukasurat modul yg dibaca..aku?
masihle merangkak2..sedih betol..
kenapa ye?
mgkn dah bosan baca modul tuh..
mgkn dah malas nak belajar..
mgkn hati dah ke tempat lain?
mgkn xde pemangkin nak belajar..
mane nak cari semangt belaja mcm mase mude2 dolu2..?
sbb dah smkn tua ke mls nak stadi nih..

Comments

mungkin dah terlalu lama kita belajar?

atau sebab benda yang sama je?
arekim said…
eh samalah kita anne..
kenapa ea anne???
maybe hakim betul...
takde kelainan..asyik2 kena ngadap modul jugak...
brapa lama la aku bleh bertahan mcm ni..
takut tak sempat jer...
mcm2 duk tarik aku ni..
huhuhu...
ain said…
tula pasal..ape nak wat ni..aku runsing ni..makin hari kepala aku ni makin pening..

Popular Posts