aduhai badminton


dr kiri : aku, yin han, husna, shark n anem


dr kiri : saadah,suwarna,odet n me again..hehe

Assalamualaikum wbt

Pada kebiasaannya ptg2 jumaat begini waktu utk aku tidur..berehatlah stlh penat belajar seminggu konon2nye..tp hr ni lain..aku ttp tidur,tp bgn awal..tidur hny slm 15 minit..hu,xpuas tido..tp bangun ajela...

Ya..hr ni ade Pertandingan Badminton Tertutup Kelas PISMK Prasekolah..berbekalkan tshirt kuning warna diraja aku ke kompleks sukan seksyen 15 dgn membawa nama "Kumpulan Badminton Gamat"..ape mksdnye aku xtaw..yg pntg gamattt..btw,thanx budi for d ride.

Perlawanan aku yg pertama..heh,cukup menyedihkan..wpn pd awalnya kumpulan aku lead..tp disebabkan pelbagai silly mistakes..aku n usna tewas ditgn odet n suwarna..ngeh3..xpe2la..nk wat cane dah kalah..ngeh2..

Perlawanan kedua..bertemu kembali dgn suwarna..mmg aku risau gile nak bertarung kali kedua ngan suwarna stlh kalah kali pertama td..yeah,akhirnya aku mng utk pertarungan kedua ini..tp mgkn disebabkan teammate aku yg ckp hebat..huhu..

Btw, bes gak men badminton ni..xkisahla menang atau kalah..yg penting dpt jugak belajar sket2 tntg badminton..sok2 klu g skola..guru besar suh jd coach badminton, at least tawle gak cane nak pukul shuttle cock tuh..ngeh3..

Comments

shyna said…
kita kalah tanpa membawa keshyan...hehe...sbb kalah tipis la jg kiranya kan..hik3
kt mantap di gelanggang sendri aje...(court blok C)...ngeh3..
chaiyok KB GAMAT tuk final mix double..
Bikin Gamat bah....=)
Anonymous said…
Islam tidak pernah melarang kita bersukan namun dalam nak bersukan seharusnya kte menjaga adab2 yg digariskan oleh Islam..

Ape guna bersukan sekiranya kte melanggar batasan yg digariskan oleh Islam...

Islam sangat membatsakan pergaulan antara lelaki dan perempuan...sukan tidak seharusnya dijadikan sebagai alasan untuk membolehkan bercampur antara lelaki dan perempuan..

Ingatlah kte sbg bakal guru kte adalah sbg contoh teladan..sekiranya disebabkan kte org lain menjadikan ia dalil untuk melakukan perkara yg sama maka dikhuatiri dosa yg kecil boleh menjadi dosa besar...

Tiadalah yang memberi nasihat ini lebih baik dari yang dinasihati..namun atas dasar persaudaraan Islamlah sye menasihati..
odette said…
yg penting, gaya mesti ade mase main badminton tue ain... kalah menang, blkg kire.....
daaaa.....
ain said…
husna : yeah..team gamat kena gamatt..kn bwk minyak gamatle pasni..

anonymous : terima ksh atas nsht yg diberikan..

odette: ye odet, gaya apakah yg kamu bw?gaya servis O?(servis odet)
FarhahNur said…
wah wah..
macam mantap je bunyi gandingan usna dan kak ain nie..hihi..
chaiyok!
odette said…
yek ain, aku cipta servis 'o' aku s'diri... nnt, jgn lupe support team geng yek....
ain said…
paah:hehe..mmg mantap..tp kalah la..hehe

odet:team geng lwn ngan team mane paSni?
dark_eky said…
ku nanti mu di pintu final..
hua hua hua..
F. Hanim M. said…
separuh je bdn aku dlm gambar tu??
ain said…
eky: aku xlepas final pown

anem: ok ape separuh badan..hehe

Popular Posts