Aku Buat Blog Lagi Satu

Taraa..hehe..aku buat satu lagi blog..ade org yg pelik..napela aku rajin sgt wat blog lagi..xke menyusahkan..dahle slh sorg 'author lelap' dlm PreschoolTroopers..hehe..xde..sbnrnye,blog lg satu ini bakal aku muatkan aktiviti utk kanak-kanak..terutama kanak-kanak prasekolah..aktiviti2 yg akn aku isi ini bukan shj jd panduan kpd para guru atau bakal guru,plng dekatnye,panduan utk aku sendirila..malah boleh digunakan oleh ibu bapa utk menghabiskan masa bersama-sama anak2 dgn berfaedah..so,dijemput sume ke blog br aku.. http://brilliantaulad.blogspot.com...amat perlukan cdgn n bantuan anda sume utk menaiktarafkan blog ini..arigato'

Comments

wahhhhhhhh........bgs!!!
tahniah.
dah semakin maju dalam blogging.
tapi sayang tak boleh nak komen kat blog tu.
ain said…
hmmm..macammane ye..manyak mslh lak kat blog tuh..nati tlng tgkkan ye..

Popular Posts