Penghujung 2010




Salam

Alhamdulillah..dah sampai ke penghujung sesi persekolahan 2010..sedar tak sedar rupenya dah dekat setahun sy jadi cikgu..huhu..xsangka..yang paling penting rs seronok sgt bile tgk murid yang tak pandai menulis langsung, dah pandai menulis dgn cantik di akhir tahun ni..hu..terharu..isyk2..

Dalam pada tu, sedey gakla anak2 pertama sy dah nak pergi ke tahun satu (eleh, poyo je padahal tahun satu kat sebelah pra je)..yela, rs mcm belum ckp lg apa yg nak diajar..rs byk sgt lg salah dan silap cikgu ni ms mengajar..maklumla anak sulung..hehe..

Anak2 2010 ni mmg agak aktif tp sgt kreatif dan inovatif..harap2 cikgu2 tahun 1 sabar melayan mereka nati..hu, risau2..

Kata-kata akhir:belajar rajin2, jgn malas2, hormati cikgu2 dan...waktu rehat tahun 2011 nati jgn sibuk2 menempel kat kelas prasekolah taw!hehe..sayang kamu sume!!

*p/s ~ainko felt akan kembali aktif cuti sekolah ni..hu, mst bz nak wat adiah utk wedding lak!

Comments

mus@akim said…
ye la anne.. batch (anak) sulung akan kuar dah.. huhu.. terbaekkk!!!
ainko said…
huhuhu..riso ade gak..menjadi ke anak sulung ni..

Popular Posts