I'm HuNgRY!!!

MyEm0.Comtolonggg!!








Great!i'm hungry today..soo hungry..i dont really know y..above are the pictures of what i ate since morning..bermula dgn sup Vono mcm nama tilam,kan, nasi berlauk di kafe(ns+ayam+sayur), seterusnya kerepek2 yg ade dibilik, coklat2 kecil yg diberi rakan..sehingga tiba di warta melantak cheesy wedges yg sgt menggemukkan itu..disambung membawa balik bekal eskem viennetta yg tidak ku kira harganya yg agak mahal tuh sbb dah teringin sgt akhirnya disambung dgn tomyam cup noodles..tak tahulah apa lg yg akan terjadi mlm ni..(korg kat kedai luar ke, nak pesan makanan!)ish3...now i'm craving for chocolates cakes to be more specific it's choc indulgance secret recipes, pizza, spaghetti, tiramitsu, pizza hut platters, chocolates, waffles, corn and a lot more!



Adoyai..abesla cenggini..xlama menimbun lak saya jd camni..


oh, no!MyEm0.Com



Comments

faqhrule said…
perghh berselera nampakk..
ainko said…
sudah tiba ambang kegemukan kak ain nampak gayenye..sempena nak dekat exam ni..adoyaiii..
ainko said…
This comment has been removed by the author.
shyna said…
secret recipe?
umm...da rindu yea..hehehe
kemuakkan da ilang....
mus@akim said…
bagaimana mahu kwl selera makan..
1) berhenti sebelum knyg dan makan pbila lapar..
2) makan la dgn jadual yg konsisten..

haha.. maka dapat la mcm bdn aku ni.. haha
wah wah~~ kuat mkn giler!! mesti sbb rindu i sgt
ainko said…
husna: ye..tidak muak lagi..mahu3.

mus: ko xpayah ckpla..dh sedia kerempeng

alice : ye yang..rindu u sgt2..cepatla balik..
F. Hanim M. said…
aku pegi secret recipe smlm.tp beli shepherd's pie..haha..
diba said…
wah2...bnyk nyr mkan..nak ckit..opss tkut kak ain xckup plak ek;p
ainko said…
anem:ha..nape xcakap..smpi ati ko anem..
diba: mehla..mehla..hehe

Popular Posts