Macam-macam

Salam..
Haluuu..

Hari ini mcm2 peristiwa berlaku pada sy..dr pagi smpi ke malam..

Peristiwa 1: Lewat ke taklimat peperiksaan..didenda berdiri depan ramai..aiyoo..1st time kena camni..maluuu..MyEm0.comtp wat2 cool..dlm ati "be positive ain, klu xberdiri depan camni, xdela org kenal ko.."haha..yela tuh..

Peristiwa 2 : kursus pra-perkahwinan..yeap, jupe 4 org ustaz yg sgt2 klaka..smpi sy dh xlarat nak gelak..MyEm0.combatuk menguasai bila sy gelak..so, last2 sy senyum je bile die wat lawak..cuba wat2 cool lagi..
Penceramah 1: berapa hantaran awak?~jawapan sy, rm8000..(tuh je yg terlintas, ingat nak ckp rm15K,tp byk sgtle plak), "berapa org anak awak nak?"~5 orang sy jawab.

Penceramah 2 : ~seb bek xaim sy ngan kawan2~

Penceramah 3 : "awak suka makan ape?"~teringat rendang mak slalu wat, lalu jwp rendang, yg sebenarnye sy suke makan mcm2..naseb bek die xsuruh bg cara masak rendang.klu x, masaakk sy..

Penceramah 4 :"berapa org anak awak nak?"~sy jawab "6" plak kali ni..aihh..
Pasni klu ade penceramah len tny hantaran lak lagi..sy nak up kan nombor hantaran sy jd 9K.

Peristiwa 3: Habis kursus pra-perkahwinan, pkul 8 mlm bergegas merempit ke kelas yg sy pergi saban minggu dgn rakan2 di putrajaya..kali ni sy digelakkan oleh guru tari sebab langkah yg sgt3 sumbang n xmengikut acuan..aduhaii..MyEm0.com

Esok :
~Kembali sambung kursus pra-perkahwinan smpi petang
~ pukul 4 lepas kursus nak pergi birthday party anak sedara saya afif,4thn n auni, 1 tahun..sori..aunty xsempat beli adiah..huhu

Ahad :
~ Ada kursus di masjid hijau
~ Nak ajak kakak saya ke metro kajang atas urusan penting..

Isnin
?MyEm0.com

Comments

lavender_purple said…
owh..kes di pagi tu...tp k.ain cool je..
ala lepas tu masuk dwn kursus kahwin paling smgt..p duk dpn..wawawa..ank brapa??dr 5 jd 6..
mesti ari ni dh turun angka kn pas tgk video td..hehe
ain said…
mardiyah mmg i suke wat2 cool..konon2nye..mstila kursus kawen duk depan skali,kursus bese2 duk blakang sket..kekeke..aah, dah turun jd 4 lak pas tgk vid beranak tuh
araff said…
hello ain..dah nak kawen yer..jgn lupe jemput i..hehe
FarhahNur said…
kak ain! kak ain!
wah, dah bole kawin dah nie..
nak chop paah jadi mak andam tak??
sebelum paah bz..ehehehe..
nanti pengantin yg make-up mak andam kan?kan?
hihihi
ain said…
araff : belum nak kawen lagi..sj je menimba ilmu g kursus kawen..utk ms depan..btw, araff ni sape ye?

paah:bukan xmau paah jd mak andam, tp kak ain sure paah xpandai nak pakaikan blusher utk kak ain..yela, paah xbese pki blusher sbb dh ade blusher semulajadi..kekeke
odette said…
nnt, doa lh depan raudhah tu yek:)
ain said…
baiklah raudzhoh
araff said…
nnt dah sampai mase..i bgtau yer...just read ur blog for few times..we r schoolmates..
faqhrule said…
kak ain g umrah doakan jang dapat jodoh yang solehah boleh?
ain said…
araff:heh, misteri betol

faqhrule: insyaAllah jang..

Popular Posts