MataKu BeRkeDiP-KeDiP

Salam..


Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

Sudah tiga hari mata sy asyik berkedip2..xtaw kenapa..mata sblh kanan saya..memetik teori rakan2 saya..
Husna : "Ade org rindu tuh.." Wah2..siapakah gerangan yg rindu sy ni..~wink~Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot

Yin Han : "Itu tanda a good luck.." uiks..luck ape ye kali ni..Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspotade org nak blanje sy ke..hihi..


Selama 2 hr lepas mata sy berkedip dgn agar extreme..kdg2 takot jugakk..bile difikirkan balik..sy rs ade kaitan dgn rehat dan tidur sy..2 hr lepas i was too bz wit my tesis hingga tidur pukul 4 n 5 pagi..siap aje tesis, terus sy cover tido, petang dan mlm sy tidur..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspothrpnye mata makin ok..

Mata smkn kurang berkedip..tp masih berkedip sket..kepala juga sakit kengkadang..hu..ni mst tambah cuaca xmenentu dr hr ke hari makin panas..
Dapatkan CuteComment di SahabatMusleem.blogspot
So, sape ade petua utk mengatasi mslh kedip2 mata sy?adakah betul teori Husna n Yin Han?

Comments

shyna said…
owh...
teori ku itu mitos semata2 kak ain..
tp klu btul apa salahnya kan kan kan...hehe
mgkin org yg rindu tue bakal muncul tak lama lagi..jeng3
p/s: yg nie baca sambil bibir tak bergerak k...
"awak nak kawin umur brapa?"
faqhrule said…
mula2 baca entri ni, jadik pelik sekejap,

acamane kalo mate kak ain tak berkedip?

maun berair bijik mate dibuatnye..

rupanye bahagian bawah mata tu yg bergerak2 kan?

hehehe berkedip, berkelip, berdenyut..
ah tido sudaa...
ain said…
husna : jeng3..*bibir xgerak smbl menjawab="27 kot"

jang : aah ye..lupe nk describe berkedip2 tuh..lebih kurangle tuh..hm,terlebih tidur sudah..hehe
berkedip2 mengorat lelaki kacak ke?
ain said…
dzulhakim: haihh..lelaki kacak hilang di pandangan di hari n tempat kejadian..keh3
FarhahNur said…
wah-wah..
comelnye gambar2 kak ain tido, bekedip, bekelip, berkerip dan bermacam macam lagi..hehe
phewittt..nak jumpa Prince Shreek ek?ek?
paah ada solusinya..kak ain sambung tido!
sure tak bekelip atau bekedip..hihihi
Geekspro said…
Bila sesuatu yg berlaku tu keluar dari adat kebiasaan cukup membuat kita risau n bimbang kan...

Mase tu kte cpt berharap agar ianya kembali normal seperti biasa...

Sebenarnya sesuatu yg terjadi itu terpulang kpd kita ke arah mana kte nak bawa..

Kalau kte pk ia sbg satu bentuk fenomena biasa yg terjadi xde masalah n kalau kte pk ia sbg suatu ujian Allah pun boleh gak..

mudah2an segala yg terjadi kpd kte seboleh2nya kte bawa ia kpd Allah..mudah2an kte selalu think postif utk melahirkan output syukur..:-)
ain said…
paah : hm..dah smbg tidur..mata pon dh ok

amzari : aah, ek. thanx atas ingatan
lavender_purple said…
wahh..byknye kedip2...
k.ain tgk ape ni..
ain said…
mardt: hehe..dh xkedip2 dah

Popular Posts